WAAROM

Lange termijn

Er wordt alles aan gedaan om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Er gaat zeker ook aandacht en tijd naar hoe dit zo kan blijven.

Planmatig

Pijn kan heel vreemd voelen en is een zeer persoonlijke ervaring. De meest duidelijke aanpak tegen pijn is een gestructureerde aanpak op maat. U krijgt een plan!

Samen

Elk probleem is uniek. Elke persoon heeft andere voorkeuren en behoeftes. Soms maakt het dit gemakkelijker, soms moeilijker. U staat er niet alleen voor!

HOE

Oefentherapie

De focus ligt voornamelijk op het doen van oefeningen. Dat werkt het beste. Als patiënt heeft u een sturende rol in het opstellen van een programma. Er wordt rekening gehouden met uw persoonlijke doelstelling.

Manuele therapie

Technieken zoals mobilisaties, manipulaties zijn soms nuttig. Omdat dit ondersteunend werkt voor uw oefeningen, zijn deze technieken zelden voor lange tijd nodig.

Pijneducatie

Het menselijk pijnsysteem en bij uitbreiding het hele lichaam is fascinerend en complex. U krijgt een duidelijke uitleg en praktische tips om hierin wegwijs te worden. Begrijp uw pijn!

WAT

Pijn

Het pijnsysteem werkt op een bijzondere manier. Als u weet hoe dit werkt, helpt dit u bij het begrijpen van en het omgaan met uw eigen pijnervaringen.

Sportletsels

Sportletsels hebben baat bij een revalidatieschema dat is aangepast aan de aard van de blessure en de doelen van de patiënt. Natuurlijk horen preventief werken en de kans op herval beperken hier ook bij.

BPPV

Benigne paroxismale positieduizeligheid ontstaat in het evenwichtsorgaan en geeft klachten zoals o.a. vertigo en misselijkheid. Dit kan met de juiste technieken gemakkelijk verholpen worden.

Ademhaling

Bij hyperventilatie en stressmanagement kan een juiste ademhaling wonderen doen. Deze technieken kunt u aanleren om ze in het dagelijks leven te gebruiken.

Protheses

U heeft tijd nodig om te leren omgaan met een nieuw lichaamsdeel. We bouwen dit stap voor stap op, zodat u erna weer zelfstandig kan functioneren.

Gangrevalidatie

Verlaag uw valrisico. Met ouder worden verhoogt het valrisico. Door voldoende kracht en evenwicht kan dit risico tot een minimum beperkt worden.

• Black Twitter Kinesist Kunnen
  • Black Facebook Kinesist Kunnen
  • Black LinkedIn Kinesist Kunnen
  • Black Instagram Icon
  • Messenger logo Kinesist Kunnen Rotem

Veldsteeg 1, 3650 Rotem (Dilsen-Stokkem) © 2016-2020 by Kinesist Kunnen, Toontje Kunnen.

5/41145/18/527

lid van Axxon, beroepsgroep der kinesitherapeuten

geconventioneerd

0537.301.410